Pytanie:
Oct. 24, 2017
Dzień dobry mam na imię Patrycja, jestem po operacji oponiaka mózgu, trzy miesiące temu. Okazało się że mam niedoczynność przysadki mózgowej, jestem na letrox ie 75 i hydrokortyzonie 30 mg na dobę. Mam 46 lat i zaczęłam bardo tyc w okolicy brzucha. Mam 175 cm i ważę 73kg ale zrobiłam się bardo niesymetryczna. Spuchnieta szyja i brzuch. Nie jem zbyt dużo za to pije ogromne ilości płynów. Proszę o radę co mogę zrobić aby odzyskać dawną sylwetkę. Jestem załamana sytuacją wyglądem i tym wszystkim. Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
Odpowiedzi:
Marcin Szczepaniak
Oct. 25, 2017
Witam, prawdopodobnie w Pani ciele odkładają się spore ilości wody, ale to należałoby sprawdzić podczas analizy składu ciała. Jeśli chodzi, oto co może Pani zrobić, to przede wszystkim zmienić/zmodyfikować swój jadłospis, wdrożyć do niego więcej surowych warzyw i owoców oraz podjąć sprawiającą Pani aktywność fizyczną. Pozdrawiam i życzę zdrowia
Agata Słowik
Oct. 25, 2017
Dzień dobry, niestety nie jestem w stanie Pani pomóc bez szczegółowych informacji, zapraszam na konsultacje online. Koszty kuracji to 100 zł pierwsza wizyta ( wywiad, pomiar, tygodniowy jadłospis), kolejne to 70 zł ( jadłospis na tydzień, plus konsultacje). Pozdrawiam.
Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie.
Musisz napisać jeszcze 50 znaków
Zadaję pytanie